• נקה סינון

מדריך אפליקציית מסופונים

הכנסו לחנות Google Play והורידו את אפליקציית "מסופון ריווחית לאנשי מכירות" (במכשיר אנדרואיד)

כניסה להתנסות במערכת:
  1. השאירו את שדה “סוכן” ריק
  2. בשדה “סיסמא” – לחצו 1111
  3. לחצו על סימן המפתח

שלבים לתחילת העבודה

  1. סנכרון

האפליקציה מסתנכרת עם תוכנת הנהלת חשבונות ריווחית אונליין. על מנת לבצע את סנכרון הנתונים, בתפריט הראשי באפליקציה יש ללחוץ על כפתור “סנכרון”, במסך שנפתח לסנכרון של כל השדות יחד יש ללחוץ על המטוס נייר שבפינה השמאלית למטה

רצוי לבצע סנכרון בתחילת כל יום (כל עסק לפי הפעולות שנעשות אצלו).
כשפותחים לקוח/פריט חדש בתוכנת ריווחית אונליין, יש לבצע סנכרון כדי שהנתונים החדשים יעלו גם באפליקציה. שימו לב יש נתונים שמתעדכנים אוטומטית כמו: העתקי מסמכים, כרטסת, יתרת לקוח, סנכרון מחירים ועוד.

כעת נעבור על התפריט הראשי באפליקציה:

2. מכירות – הפקת המסמכים ללקוחות

במסך זה תוצג לנו רשימה של כל הלקוחות ושדה חיפוש:

ישנן שתי אפשרויות לבחירת לקוח לצורך הפקת מסמך:
  1. לחיצה ארוכה על שם הלקוח ושחרור במקום שרשום “גרור לכאן”. לאחר הגרירה נפתח מסך של בחירת פריטים, ניתן להתחיל לבחור פריטים או לחיצה על תצלום של דף בפינה הימנית העליונה, תחזיר אותנו בחזרה לבחירת סוג מסמך.
  2. לחיצה על שם הלקוח, יוצגו פרטי הלקוח, יש לרדת לתחתית המסמך וללחוץ על הפלוס.
    יש לבחור את סוג המסמך הרלוונטי, לחיצה על גלגל שיניים תוביל להגדרות לתעודה:
    • מחיר פריט כולל מע”מ
    • מחיר פריט לפני מע”מ
    • מחיר פריט פטור מע”מ

מצד שמאל לשם הלקוח ישנו “עפרון” שחור המאפשר שינוי שם הלקוח על אותו מספר כרטיס;

ניתן לבצע קליטה ממסמך ע”י לחיצה על סימן “מנעול” שמשמאל לשם הלקוח. יש לבחור את המסמך הרלוונטי לקליטה ובסיום ללחוץ על כפתור √ בצד שמאל למעלה.

בכדי לעבור לרשימת פריטים יש ללחוץ על “עגלת קניות” בשורה העליונה:

במסך רשימת הפריטים, בתפריט העליון מוצגים לנו האייקונים הבאים:

  • חיפוש של פריט
  • סריקת ברקוד מוצר ע”י המצלמה של המכשיר
  • העלאת פריטים אחרונים שהלקוח רכש (לפי מסמכים שמוגדרים בהגדרות האפליקציה)
  • בחירת קבוצה מסוימת או פריטים של המחירון לקוח,
  • מיון הפריטים לפי אפשרויות מסוימות ובחירת תצוגה של התמונות (מצב תצוגה חדש, רשימה, תמונות בלבד ועוד) בהתאמה.

לחיצה על שם הפריט תציג מידע על הפריט. ניתן לבחור כמות, לתת הנחה באחוזים או בקביעת מחיר לאחר הנחה. לחיצה על הוסף תוסיף פריט למסמך:

לחזרה למסמך יש ללחוץ על הדף ימין למעלה;

להוספת פריט חופשי יש ללחוץ על “עפרון”.

לבחירת הלקוח יש ללחוץ על כפתור “שני אנשים”:

לסיום המסמך ושליחתו יש ללחוץ על סימן ה-“חץ” למטה ואז “הפק מסמך” או “שמור מסמך כטיוטה”.

בתחתית ניתן להוסיף הערה למסמך.

לאחר הפקת המסמך והצגתו ישנן כמה אפשרויות:

  • כפתור “שלוש נקודות”:
    • החתמת לקוח על גבי המסמך ושיתוף המסמך מכל אפליקציה במכשיר
    • הדפסה בענן – יש להעזר בצוות התמיכה להדפסה ראשונית
    • יצוא לקובץ אקסל
  • כפתור “שני דפים”:
    • העתקה של המסמך – שכפול מסמך שהופק למסמך חדש

3. לקוחות

בתפריט האפליקציה, לחצו על כפתור “לקוחות”.
תוצג רשימה של כלל הלקוחות. ניתן להוסיף לקוח חדש ע”י לחיצה על “איש עם פלוס”

יש לרשום את פרטי הלקוח וללחוץ “שמור” מצד שמאל לשמירה (כפי שמופיע בתמונה מטה):

  • לחיצה על כפתור הקווים המדורגים (מסומן בתמונה מטה) תוביל למיון רשימת הלקוח לפי שם, מספר או עיר
  • לחיצה על כפתור שלושת הקווים העבים, תוביל לשינוי התצוגה

בבחירת לקוח מסוים, ניתן לערוך את הפרטים שלו ע”י לחיצה על העיפרון:

4. פריטים

בתפריט הראשי באפליקציה לחצו על כפתור “פריטים” ובחרו “ניהול פריטים”:

בתפריט העליון במסך “פריטים” ישנם כפתורי עזר:

  • יצוא לאקסל – ניתן לייצא את כל רשימת הפריטים לאקסל על ידי לחיצה על כפתור 3 נקודות בצד ימין למעלה.
    בנוסף, ניתן לייצא לאקסל פריטים מקבוצה מסוימת על ידי לחיצה על סימון “העיגול המחולק”, בחירת הקבוצה הרלוונטית ואז לחיצה על יצוא לאקסל (סימון 3 נקודות בצד ימין למעלה)
  • הוספת פריט חדש – על ידי לחיצה על אייקון העגלה עם סימן פלוס.
    ניתן להוסיף תמונה דרך האפליקציה, לבחור את התמונה מהגלריה, לצלם תמונה חדשה, או להסיר תמונה.
    ניתן לערוך פריטים קיימים ע”י בחירת הפריט ולחיצה על “עריכה”.


5. דוחות

המבנה הכללי של כל הדוחות הקיימים זהה:

מלאו את השדות הרצויים בחלק העליון ולאחר מכן לחצו על ה“מטוס נייר” למטה להצגת הדוח. בכרטסת לחיצה על השורה תעלה חשבונית או קבלה אם הם שורות של מסמכים. ניתן גם ללחוץ על השלוש נקודות למעלה לאפשרויות נוספות

6. קבלות

בתפריט האפליקציה לחצו “קבלות” ובחרו “קבלה או סליקה בכ.א.”
בחרו את הלקוח ואת סוג התשלום, רשמו את הסכום של הקבלה ולחצו על כפתור ה-√

אם ברצונכם לסגור חשבוניות, בחרו לקוח ולחצו על הכפתור במסומן בתמונה:

סמנו את החשבוניות לסגירה ולחצו על על כפתור ה-√ לסיום

סליקה – חיוב לקוח ע”י כרטיס אשראי

באפליקציה ניתן לחייב לקוח במקום על ידי הוספת מודול ICREDIT לסליקת מהירה ומאובטחת של כרטיסי אשראי.
המודול הינו בתוספת תשלום. לרכישה התקשרו 03-7466300 שלוחה 0 למכירות.

ניתן לבצע סליקה בשתי דרכים:
  • דרך הקבלה כשבוחרים סוג תשלום כרטיס אשראי. נדרש ללחוץ על “סלוק כרטיס” ולמלא את הפרטים מתוך החלון שקופץ.

שימו לב, מילוי הפרטים ללא לחיצה על כפתור זה לא תחייב את הכרטיס אשראי.

  • דרך שניה לבצע חיוב כרטיס, אשראי היא דרך התפריט הראשי, לחיצה על כפתור “קבלות” ואז “סליקה”
    פעולה זו רק מחייבת את הכרטיס אשראי ולא מפיקה קבלה בריווחית

7. מסלולים

מודול זה בבנייה ויתעדכן בהמשך

8. מקומות עניין

ניתן להציג את כל הלקוחות על המפה. כתובות אלה נשלפות מהכתובות המעודכנות בכרטיס הלקוח.

9. שעון נוכחות

הסוכן יכול להכניס דיווח כניסה ויציאה בכל יום – דיווח זה נשלח למייל שהסוכן מזין עם המיקום של הסוכן.

10. מסמכים שמורים

כל המסמכים שמבצעים להם “שמור תעודה” בתפריט מכירות, יופיעו כאן.

ניתן למיין את המסמכים לפי תאריך בשלוש נקודות למעלה או לצבוע אותם באיזה צבע שרוצים בשלוש נקודות בתוך שורה.
בחירת מסמך שמור תעביר אותנו להפקת המסמך והשיגור שלה נעשה באותו אופן כמו במכירות.

11. הגדרות

נעבור עך שלושת כפתורי ההגדרה השונים:

הגדרות מערכת
  • בחר ערכת נושא – ניתן לשנות את הצבעים הכלליים.

  • הגדרות תצוגת פריט – ניתן לבטל את התצוגות הלא רצויות, בקטלוג פריטים מותאם אישית ותמונות בלבד

  • בחר היסטוריית פריטים להצגה – בתפריט מכירות יש אפשרות להראות פריטים אחרונים שנקנו ע”י הלקוח, כאן ניתן לסמן מאילו מסמכים תעלה ההיסטוריה. לאחר בחירה יש לבצע שמירה בריבוע מצד שמאל.

  • הצג התראה על תשלום – התראה על אובליגו בבחירת לקוח במסמכים.

  • הגדר חשבון gmail – מייל שיהיה קבוע לעבודה.

  • אפשר תמיכה במדפסת ניידת – ניתן לבחור בהגדרות המדפסת: הדפסה עם שדה הנחה, עם יתרת לקוח, הדפסה ללא מחיר לחלק או לכל המסמכים ואפשרות להחליף בין מספר קטלוגי לברקוד ספק. 
    לאחר שפותחים הרשאה זו, לכל מסמך שמוצג (בהעתקי מסמכים/קבלות או בהפקה שלהם) יתווסף בשורה למעלה:

הגדרות סוכן
  • שימו לב בתפריט זה ובהרשאות יש הגנה של סיסמת מנהל. ברירת המחדל היא 955 וניתן לשנות אותה בהרשאות. בהגדרות סוכן ניתן לבחור כרטיס סוכן.
    נדרש לפתוח קודם כרטיס בריווחית אונליין תחת קוד כרטיס 60 – סוכנים (או עובדים) וסיווג מאזני (אם יש) 9310 – עובדים.
    בחירת סוכן תעדכן את כל המסמכים שמופקים דרך האפליקציה על כרטיס סוכן זה.
    ניתן לצפות בדוח סוכן דרך האפליקציה בתפריט הראשי תחת כפתור “דוחות” – “דוח סוכן”.
    בנוסף, בריווחית אונליין ישנו תפריט סוכנים, בו נמצאים כל הדוחות של הסוכן.
    ניתן לשייך לקוחות לכרטיס סוכן זה, בפרטים בסיסיים תחת השדה סוכן.
  • קבע סיסמא לסוכן – ניתן לשנות את הסיסמא בכניסה מ-1111 לסיסמא רצויה.
  • אם בעסק יש ניהול מחסנים ניתן להגדיר את הסוכן למחסן מסוים או לפי בחירתו.
הרשאות

הרחבה על חלק מן ההרשאות:

  • מנע הפקת תעודות בחריגה מאובליגו – ניתן להגביל את ההפקה של מסמכים ללקוחות כשהם מגיעים ליתרת חוב מסוים (אובליגו). את סכום אובליגו יש להזין בריווחית אונליין לכל הלקוחות.
    יש לגשת לריווחית אונליין, בתפריט התוכנה לחצו על לשונית “הנהלת חשבונות” ובחרו “כרטיסי חשבון מפורט”.
    בחרו את הלקוח ועברו ללשונית “תנאי אשראי”. רשמו את יתרת האובליגו.
  • אפשר פריט כולל מע”מ – במצב כבוי מחיר פריט יהיה לפני מע”מ ובמצב פתוח זה יהיה כולל
  • אפשר צפייה ברווח פריט – כאשר בוחרים פריט בתפריט מכירות או פריטים מתחת לשם פריט יש חץ לשמאל. לחיצה עליו תעלה את מחיר עלות והרווח
  • בחר קבוצות פריטים שיוצגו – בריווחית יש אפשרות לפתוח קבוצות ולשייך כל פריט לקבוצה שלו. כאן אפשר לבחור קבוצות פריטים שלסוכן קיימת הרשאת בחירה
  • מנע מהסוכן צפייה בלקוחות שלא שלו – אם פותחים אפשרות זו, כל סוכן יראה רק את רשימת לקוחות שמשויכת עליו
  • מנע מהסוכן צפייה בדשבורד (הכוונה למסך שברקע לאחר הכניסה)
  • אפשר תמיכה בחתימה דיגיטלית – האפליקציה תומכת בחתימה דיגיטלית אך ורק אם קיים מודול חתימה דיגיטלית בריווחית אונליין (מודול בתוספת תשלום). אם פותחים הרשאה זו יש להכניס סיסמה של חתימה דיגיטלית כמו בריווחית אונליין

12. עזרה

תפריט להפעלת רישיון, תמיכה ושינוי הגדרות.

  • תמיכה מרחוק – הורדת אפליקציה לצורך השתלטות מרחוק למתן עזרה.
  • עדכון גרסה – יש לעקוב אחרי עדכונים חדשים, יוצא לעיתים תכופות יחסית, תלוי בתקופה.
  • מחק תמונות – אם יש בעיה של סנכרון בתמונות יש לבצע מחיקה של כל התמונות ולבצע סנכרון
  • נקה נתונים – ניקוי נתונים מוחק את כל המסמכים השמורים, הגדרות סוכן והרשאות שנקבעו כולל סיסמת כניסה וסיסמת מנהל (אם שונו).
    במקרה שיש בו צורך לבצע נקה נתונים יש לעשות ייבא רישיון וסנכרון ולבצע מחדש את כל ההגדרות הרצויות.
  • הפעל רישיון icredit – הפעלת סליקה דרך האפליקציה נעשית מול מוקד טלפוני בטלפון 03-7466300 שלוחה 1 למחלקת מסופונים.
  • ייבא רישיון: עדכון רישיון לאחר חידוש עם התמיכה או אחרי ניקוי נתונים/הסרת אפליקציה וכו’
  • בקש רישיון: במקרה של החלפת מכשיר יש למלא את הפרטים עפ”י ריווחית אונליין ולהיות בקשר עם המוקד הטלפוני.

*שימו לב! כמעט כל האפשרויות המתוארות במדריך זה ניתנות לחסימה מלפני הסוכן.

לפני רכישת המדפסת יש ליצור קשר עם מוקד הטלפוני, מחלקת מסופונים, מכיוון שלא כל מדפסת נתמכת ע”י האפליקציה.

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם