עברתם למכירות אונליין? תבחרו מערכת סליקה שתקצר לכם תהליכים

כמעט כל עסק מבין היום את חשיבות המכירה אונליין – מגמת הקניות ברשת רק עולה ותקופת הקורונה האיצה אותה אף יותר. כך תבחרו מערכת סליקה אוטומטית ואמינה שתדע להסתנכרן עם שאר הפעולות שמתרחשות עם כל מכירה ותגבה את הכל בענן

התקופה האחרונה הבהירה לבעלי עסקים רבים, שאפשרות המכירה אונליין היא כלי הכרחי להתמודדות עם מצבים קיצוניים ויכולה לתרום משמעותית למכירות.

אם בעבר אפשרות הסליקה ברשת נראתה מאיימת לעסקים קטנים, שהרגישו שמדובר בטכנולוגיה יקרה ומחייבת, היום הם מבינים שמדובר על כלי אוטומטי ופשוט, שמקל לא רק על הסליקה עצמה, אלא גם על המעקב אחר המלאי, שליחת החשבונית ללקוח ורישום אוטומטי בספרי הנהלת החשבונות.

"בשנים האחרונות יש גידול עקבי בקניות אונליין", אומר טל שפירא, מנכ"ל חברת ריווחית. "תקופת הקורונה הפכה את המגמה לבולטת עוד יותר וסחפה גם אנשים שהעדיפו את חווית הקנייה הפיזית לעבור לקניות ברשת. לשמחתנו, גם בעלי העסקים מבינים את היתרונות שבמכירה אונליין והם מאמצים את המגמה ונהנים מקלות המעקב אחר המכירות והרישום שלהן".

עם כל סליקה – שאר התהליכים מתבצעים אוטומטית

שפירא מדבר מניסיון של אלפי עסקים המשתמשים במערכת iCredit שפיתחה חברת ריווחית לסליקה אונליין. המערכת של החברה מאופיינת במתן מענה כולל לכל הצרכים של עסק שמבצע מכירה ברשת. "מי שמצטרף לשירותי הסליקה של ריווחית ומשתמש גם במערכת הנהלת החשבונות שלנו, נהנה ממעטפת שלמה של פעולות שקורות אוטומטית מאחורי הקלעים עם כל עסקה.

"כשמתבצעת סליקה, ניתן באופן אוטומטי לשלוח ללקוח למייל חשבונית מס קבלה חתומה דיגיטלית, מוקם כרטיס לקוח, יש רישום בספרי הנהלת החשבונות, דוח המע"מ מתעדכן ונוצרת גריעה אוטומטית מהמלאי.

"בעלי העסקים שרוצים להפוך תהליכים לאוטומטיים מבינים שהם מקבלים שקט נפשי ומעריכים את העובדה שהכל מתבצע תחת מטריית שירותים אחת. אם חלילה יש בעיה באחד התהליכים, הם יכולים לפנות אלינו ולקבל פתרון מיידי. בעלי עסקים שבוחרים במערכת סליקה שאינה מציעה את שאר השירותים, נאלצים להתמודד עם מספר חברות שונות כשהם נתקלים בתקלה וזה מתכון לסרבול והטלת אחריות על גורמים אחרים", הוא מסביר.

 

צפו במנכ"ל ריווחית מסביר על יתרונות מערכת הסליקה iCredit >> 

פתרון כולל לכל הצרכים של העסק

עם השנים פיתחה ריווחית תוכנות מתוחכמות, חדשניות וידידותיות שנותנות מענה כולל לכל צורך, כולל הפקת חשבוניות, סליקה, מערכת הנהלת חשבונות, קופה רושמת, מסופונים, מערכת לניהול הזמנות, שכר ועוד. היתרון המרכזי של לקוחות החברה, הוא היכולת לקבל תחת קורת גג אחת את כל התוכנות וכך יש סנכרון מלא בין השירותים השונים של כל בית עסק.

"לפני כמה שנים הבנו שעסקים שלא יתקדמו לפתרונות בענן יישארו מאחור. היום מקבלים אצלנו את היכולת לעקוב בכל זמן ומכל מקום בנעשה בחברה, מלאים, חשבוניות, סליקות, הכל מתבצע בענן, נשמר בביטחון וניתן לחיבור בכל זמן עם גיבוי מלא. גם רואי החשבון של העסק מאוד אוהבים אותנו – הם מקבלים גישה חינם לעסקים שעובדים עם ריווחית בענן וכך יכולים לעקוב בזמן אמת אחר הדברים הנעשים בעסק ולהיות מעודכנים כל הזמן", מסביר שפירא.

שינתה את כללי התמחור בענף

בנוסף, החברה, שהוקמה ב-1999, שינתה מאז תחילת דרכה את כללי התמחור בענף – שהתבסס על תוכנות שנמכרו באלפי שקלים, כשהציגה מודל של דמי שירות שנתיים בלבד. החברה מציעה גמישות מלאה, כאשר עסקים בתחילת דרכם מקבלים מענה עם מערכת מצומצמת להפקת מסמכים עם מסלול של עד 50 מסמכים חינם בכל חודש. בהמשך, כשהם גדלים, הם משדרגים לתוכנות מקיפות יותר, שעונות על הצרכים החדשים שלהם. התשלום החודשי עבור השימוש במערכת הסליקה אף הוא נמוך ונחשב לאטרקטיבי ביותר בשוק.

"מערכת סליקה נוחה וחדשנית הפכה להיות כלי הכרחי כמעט לכל עסק שמוקם היום בישראל. אנשים אוהבים את הנוחות ביכולת לשלם אונליין, בלי לצאת מהבית ובביטחון מלא. יחד עם זאת, בעלי העסקים מחפשים פתרונות שלא יעמיסו על ההוצאות החודשיות ויהיו בטוחים ונוחים לשימוש.

"iCredit מספקת בדיוק את זה", מדגיש שפירא. "זו מערכת מתקדמת לסליקה שמתממשקת בקלות לאתרי מסחר או לשאר השירותים שאנחנו מציעים לעסקים, ומאפשרת לכל עסק לגדול בביטחה ובתנאים אטרקטיביים במיוחד.

"מי שחושב קדימה ועל התפתחות העסק שלו, חשוב שיידע לבחור בחברה אמינה שתציע לו ליווי גם כשהעסק יהפוך לגדול יותר. לנו בריווחית היה חשוב לייצר מענה כולל לכל צורכי העסק וסנכרון מלא ולכן, יש לנו יתרון מובהק על מתחרים, המתבטא בערך ממשי ללקוחותינו", הוא מסכם.

 

מוצרים נוספים
אפשר לעזור?