תוכנת הנהלת החשבונות ריווחית הינה גם תוכנה לניהול עסק המספקת את כל הפתרונות הדרושים לניהול כולל של העסק שלכם. ריווחית היא תוכנה לניהול עסק הפופולרית בישראל אשר משווקת כבר כמעט שני עשורים ולה עשרות אלפי משתמשים פעילים.
לצפייה בסרטון על תוכנה לניהול עסק מבית ריווחית:
האם תוכנה לניהול עסק מתאימה לכל בית עסק?
- ניהול קשרי לקוחות – CRM: תיעוד וטיפול בפניות לקוחות העסק, ניהול משימות, תיעוד ניהול הודעות קריאות שירות של העסק.
- תוכנת ניהול עסק ריווחית מתממשקת לאאוטלוק: צפייה במיילים, ספר טלפונים (אנשי קשר), פגישות ומשימות.
- שירות לקוחות העסק: שיבוץ קריאות שירות (טכנאים), הפקת מסמכים לקריאות שירות, חיוי שירות.
- בתוכנת ניהול העסק ריווחית ניתן גם לנהל ספר טלפונים של העסק, כולל התממשקות לאאוטלוק.
- הפקת קובץ רשתות שיווק.
- ועוד…
להלן רק חלק מהתכונות הקיימות בריווחית והופכות אותה לתוכנה לניהול עסק:
תוכנה לניהול עסק מומלצת לרוב בתי העסק, לרבות בתי עסק אשר להם מספר רב של לקוחות ומלאי ובעיקר עסקים המנהלים את עניינם אצל ראוה חשבון חיצוני ולא בתוך החברה עצמה.
תוכנה לניהול עסק מאגדת בתוכה מכלול שלם של לוגיסטיקה משרדית הכולל ניהול מלאי ומערך לקוחות, הנהלת חשבונות, רכש ועוד מודולים שונים כגון: חתימה דיגיטלית, מסופון נייד, קופה רושמת ועוד, המקלים על העבודה השוטפת וחוסכים המון זמן וכסף.
לכן, תוכנה לניהול עסק מומלצת לרוב בתי העסק שלהם יותר מלקוח אחד, המעוניינים לנהל את כלל הלוגיסטיקה הניהולית של בית העסק באופן ממוחשב וקל יותר.
מעבר לכך, שימוש בתוכנה לניהול עסק מקנה לבית העסק יתרונות רבים, כגון:
תוכנה לניהול עסק חוסכת לכם זמן וכסף
לכאורה, תשלום חודשי עבור תוכנה לניהול עסק נחשב כהוצאה נוספת שאולי עלולה להתפרש כלא הכרחית לכל בית עסק. אם מעמידים מול תשלום חודשי זה את כל הזמן המושקע בניהול לוגיסטי של בית העסק, קרי, רישום ידני של מלאי ולקוחות, הוצאת חשבוניות ידנית (שטומנת בחובה עלויות כספיות כלשהן בכל זאת), תיוקים, ניהול מעקב שוטף המתבסס על זיכרון, ביזור נתונים במקומות שונים שאינם בהכרח קשורים זה לזה וכו’, הרי שעדיף להשקיע תשלום חודשי סמלי תמורת הזמן היקר והשקט הנפשי.
תוכנה לניהול עסק תורמת לסדר וארגון בבית העסק
בהמשך לסעיף הקודם, עסק המתנהל בצורה מסודרת ומאורגנת, אשר מאפשרת איתור כל נתון בזמן קצר, מתנהל באופן בריא וממושך יותר ובעליו מתפנים לעיסוק שלשמו הוקם בית העסק במקום לעסוק בכיבוי שריפות הנובע מחוסר ארגון.
תוכנה לניהול עסק משפרת את תדמית העסק מול הלקוח
עסק המתנהל באופן ממוחשב ומסודר ע”י תוכנת הנהלת חשבונות נתפס כאמין ורציני יותר מול הלקוח, מאשר עסק המתנהל באופן לא מאורגן. יתרה מזאת, עידן המחשוב הזמין הופך את עניין הדיגיטציה בבית העסק לברירת מחדל וכמו כל דבר בעידן הממוחשב הנוכחי, מי שלא שם כאילו אינו קיים.
תוכנה לניהול עסק משפרת את השליטה על הנעשה בבית העסק
בנוסף לשליטה בסדר, בארגון ובהוצאות הלוגיסטיות של בית העסק, בעזרת תוכנה לניהול עסק ניתן לשלוט באופן מלא על כל מה שנעשה בחברה, החל מרמת העובד וכלה ברמת הלקוח, המכירה והגבייה. שקט נפשי כבר אמרנו?