חנות אינטרנטית

כללי הזהב לניהול חנות אינטרנטית משגשגת

09.09.2022

כמעט כל אחד ואחת יכולים להקים חנות אינטרנטית, אבל לא כל אחד יכול להקים חנות אינטרנטית מצליחה. כבעלים של חנות איקומרס יש לכם פוטנציאל לכבוש שווקים גלובליים חדשים ולהפוך את החנות המקוונת שלכם למדפסת כסף. אבל כדי שהחנות האינטרנטית שלכם תממש את מלוא הפוטנציאל העסקי שטמון בה אתם צריכים לספק ללקוחות שלכם חוויית קניה בלתי נשכחת, כזו שתגרום להם לחזור לחנות האיקומרס שלכם ולרכוש בה שוב ושוב ושוב…

אז איך עושים את זה? מהם הסודות שעומדים מאחורי ניהול חנות אינטרנטית ממירה? ואילו טעויות רווחות מונעות מבעלי חנויות אונליין להצליח בגדול? על כך בדיוק אנחנו הולכים לדון בשורות הבאות, כאשר המטרה שניצבת לנגד עינינו היא ללמוד מטעויות של אחרים ולסייע לכם למקסם את המכירות מהחנות האינטרנטית שלכם.

טעויות שכדאי להימנע בניהול חנות אינטרנטית

טעות מספר 1 בניהול חנות אינטרנטית: לחשוב שדף הבית של החנות הוא עמוד ה”אודות”.

“אין הזדמנות שניה ליצירת רושם ראשוני”

עמוד הבית של חנויות איקומרס הוא חלון הראווהשל החנות, זה המפגש הראשוני של הלקוח עם החנות, לכן בעמוד כל כך חשוב כמו עמוד הבית יש להציג לא את החברה וקורותיה כי אם את התועלות והיתרונות עבור הלקוחות. כמובן שצריך לספר על החברה, אבל את זה עושים בעמוד ה”אודות” או “הסיפור שלנו”. זכרו, אין הזדמנות שניה ליצירת רושם ראשוני ואת הרושם הראשוני מקבלים הלקוחות בדרך כלל מעמוד הבית של החנות האינטרנטית. אם הלקוחות לא ימצאו מיד את היתרונות והתועלות עבורם הם יהיו מתוסכלים ופשוט יעברו לרכוש אצל המתחרים.

לצפייה בסרטון בנושא בחירת מערכת סליקת אשראי:

לפרטים על סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת עבור חנות אינטרנטית שלחו אלינו הודעה בדף הבא >>>

טעות מספר 2 בניהול חנות אינטרנטית: שילוב תמונות ו/או סרטונים באיכות ירודה

“תמונה אחת שווה אלף מילים”

תראו, אינטרנט זה כיף, זה נוח וזה מגניב, אבל למדיום הזה יש גם חסרונות. באינטרנט אנחנו לא יכולים לראות את המוצרים, לגעת בהם או למדוד אותם, לכן רוב ההתרשמות של הלקוחות מבוססת על תמונות, סרטונים וויז’ואלס. אם לא תשקיעו בתמונות, באמצעי המחשה ובסרטונים הלקוחות פשוט יברחו. חשוב מאוד לשלב תמונות מוצר מרהיבות ברזולוציות גבוהות, להשקיע בסרטונים ובאלמנטים ויזואליים אחרים בחנות האינטרנטית שלכם, זה יעצים את חווית הקניה ויגרום ללקוחות לשוב ולקנות אצלכם.

טעות מספר 3 בניהול חנות אינטרנטית: העדר אפשרויות תשלום

“It’s all about the money…”

כל היופי בניהול ואחזקה של חנות אינטרנטית הוא שניתן באמצעותה להגיע לקהלי יעד מקומיים וגלובליים ולשווק את המוצרים/השירותים ללקוחות בכל מקום בעולם. אך כדי שזה יקרה צריך לדאוג למגוון רחב של אפשרויות תשלום אונליין. המסחר ברשת מתבצע בדרך כלל באמצעות כרטיסי אשראי הנסלקים ברשת וחשוב שהחנות האינטרנטית שלך תהיה מחוברת למערכת סליקת אשראי המכבדת את כל כרטיסי האשראי המקומיים והבינלאומיים וכי ניתן לגבות מהלקוחות בכל המטבעות. אם לא מאפשרים רפרטואר רחב של אפשרויות תשלום יש סכנה שרבים ורבות מהלקוחות פשוט יינטשו את עגלות הקניה שלהם, וחבל.

טעות מספר 4 בניהול חנות אינטרנטית: מחסור במידע על אודות השירות

Always at your service!

ניהול חנות אינטרנטית דורש גם לא מעט לוגיסטיקה וכרוך גם בשירות ושימור לקוחות. יש לא מעט בעלי חנויות איקומרס שמתעלמים או כלל לא מודעים לכך אבל על מנת לנהל חנות אינטרנטית מצליחה חשוב לספק מידע לוגיסטי ושירותי מקיף. אנחנו מדברים על נושאים כמו מדיניות החזרת מוצרים, משלוחים, תמיכה ושירות לקוחות. חשוב מאוד להציג בפני הלקוחות פרטים ומידע על אודות אפשרויות המשלוח, יעדי משלוח, מחירי משלוחים שונים, מעקב אחר משלוחים, פרטי משלוח וגם תאריך הגעה משוער. בנוסף, מומלץ מאוד להציג בחנות האינטרנטית את מדיניות ההחזרות, זה גם מרגיע את הלקוחות וגם מחזק את האמינות והמהימנות של החנות. לבסוף, כדאי מאוד לדאוג לתמיכה בלקוחות החנות שחווים בעיות טכניות ובשירות לקוחות אדיב וזמין. אפשר למשל לשלב צ’אט בוטים אוטומטיים שינהלו תקשורת עם לקוחות בזמנים שאתם לא יכולים לספק מענה אנושי.

טעות מספר 5 בניהול חנות אינטרנטית: להפחית מחשיבות האבטחה.

With great power comes great responsibility

ניהול חנות אינטרנטית כרוך באחריות, וככל שהחנות מצליחה ומשגשגת יותר כך האחריות על מנהליה ובעליה גדלה בהתאמה. כמנהלי חנות אינטרנטית אתם אחראים על הרבה תחומים אך יש תחום רגיש במיוחד והוא הפרטים האישיים של הלקוחות שלכם. חשוב מאוד לדאוג לאבטחה מקסימלית של האתר ושל הפרטים האישיים של הלקוחות כמו גם לאבטחת פרטי כרטיסי האשראי של לקוחות. על כן, יש לדאוג לאבטחת האתר מפני פריצות והאקרים ויש לוודא כי גם אבטחת סליקת אשראי באינטרנט עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במידה ומזלזלים בחשיבות האבטחה, פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי של הלקוחות עלולים לדלוף והפגיעה במוניטין של החנות האינטרנטית תהיה גדולה וכנראה בלתי הפיכה.

לפרטים על סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת עבור חנות אינטרנטית שלחו אלינו הודעה בדף הבא >>>

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם