תוכנה לניהול מלאי

תוכנה לניהול מלאי – הפתרון האולטימטיבי לעסקים עתירי מלאי

23.01.2023

אם אתם נמצאים בעיצומו של חיפוש אחר תוכנה לניהול, אז כדאי שתדעו שריווחית מציעה מערכת ניהול מלאי חכמה, מתקדמת וידידותית למשתמש, המותאמת לעסקים עתירי מלאי. אנחנו מאמינים שעסק מצליח משול למכונה משומנת היטב, ובעסק עתיר מלאי, מערכת ניהול מלאי היא השמן שגורם לעסק להתנהל בצורה חלקה. כאשר ללא תוכנה לניהול מלאי המכונה עלולה להתקלקל או לחדול מלתפקד.

מערכת לניהול מלאי הפכה סטנדרט בעסקים הנדרשים לנהל ולתחזק מלאים. תוכנת ניהול מלאי מאפשרת בקרה צמודה ומעקב מדויק אחר המלאי ולא פחות חשוב מכך, תוכנה לניהול מלאי יכולה לספק לבעלי עסקים, כמוכם, תובנות עסקיות משמעותיות. 

מערכת ניהול מלאי מספקת מענה לאתגרי עסקים עתירי מלאי

אחד האתגרים הגדולים ביותר בעסקי ייצור, יבוא, יצוא, שיווק ובעסקים נוספים המנהלים כמויות גדולות של מלאי הוא ניהול יעיל של המלאי, ובעיה זו הופכת לקריטית ככל שהעסק מתפתח ונפח ההזמנות גדל. באקלים שכזה הרעיון לנהל באופן ידני את המלאי הופכת למשימה בלתי אפשרית. עסקים עתירי מלאי שאינם משלבים תוכנת ניהול מלאי עלולים למצוא את עצמכם עובדים בצורה שאינה יעילה; מבזבזים זמן בניהול ידני של המלאי, לא מצליחים לקבל תמונה ברורה של מצב המלאי בכל רגע, מתקשים לעקוב, לבקר ואף לעמוד בשטף ההזמנות, מה שעלול להוביל להוצאות מיותרות ולירידה בשביעות הרצון של הלקוחות.  לעומת זאת, עסקים עתירי מלאי המשכילים לשלב תוכנה לניהול מלאי נהנים מכמה יתרונות בולטים, כפי שנראה בשורות הבאות.

בבעלותכם עסק עתיר מלאי? התחברו אל תוכנת ניהול מלאי מבית ריווחית

>>> פשוט וקל – לצפייה במודול ניהול מלאי מבית ריווחית:

יתרונות תוכנה לניהול מלאי מבית ריווחית

יש יותר מסיבה טובה אחת לשילוב תוכנת מלאי מבית ריווחית בעסקים בעלי כמויות מלאי גדולות, ביניהן:

מערכת ניהול מלאי של ריווחית תורמת לדיוק, לבהירות ולחיסכון:

תוכנת מלאי מאפשרת לנהל בצורה מדויקת יותר את המלאי בפרט ואת העסק בכלל. היא מסייעת לבקרה ומעקב אחר מצב המלאי בכל רגע ובזמן אמת, ומאפשרת לבעלי עסקים להזמין רק את כמות המלאי הנחוצה על מנת לענות על הביקוש. מערכת לניהול מלאי מונעת קניה ואחסון של עודפי מלאי מיותרים, מפחיתה למינימום את הזמנים שבהם אזלו מוצרים מן המלאי ומאחר שמלאי עולה כסף (שינוע ותובלה, דמי טיפול, אחסון, דמי ביטוח, שכר לעובדים וכו’) תוכנה לניהול מלאי חוסכת לבעלי עסקים גם בהוצאות. כמו כן, תוכנת מלאי מציעה אוטומציה מלאה לתהליכים חשובים וכך מקטינה את הסיכוי לטעויות אנוש.

תוכנה לניהול מלאי מבית ריווחית מספקת תובנות עסקיות משמעותיות:

מערכת לניהול מלאי יכולה לספק גם תובנות חשובות וקריטיות לבעלי עסקים המנהלים עתודות מלאי גדולות, תובנות מבוססות נתונים (Data-Driven), ועל בסיסן לקבל החלטות עסקיות מושכלות. מערכת ניהול מלאי עוקבת באופן אוטומטי אחר המלאי במחסנים, ומאפשרת לזהות בקלות מגמות ודפוסים שעל בסיסם ניתן לייעל את העסק. ניתן לזהות באילו זמנים/תקופות פריטים מסוימים נרכשים בתדירות גבוהה יותר ובאילו תקופות פחות ולהכין את המחסן בהתאם, כך שפריטים מבוקשים בכל עונה יסודרו בצורה נגישה יותר ויאפשרו שליפה מהירה יותר. ניתן לזהות גם פריטים רגע לפני שהם מתיישנים ולהחזירם לשולח. אפשר להבין אילו פריטים נמכרים ובאיזה נפח, ולהשתמש בידע הזה כמנוף למשא ומתן על מחירים משתלמים יותר עם ספקים.

מערכת לניהול מלאי של ריווחית תורמת גם לסדר ולארגון של המחסנים:

כפי שציינו בסעיפים הקודמים תוכנת מלאי מספקת נתונים מדויקים ותובנות. נתונים ותובנות אלו יכולים לתרום לניהול מאורגן ויעיל יותר של המחסן. כך למשל, מחסן המסודר על בסיס ביקוש ועל בסיס פריטים שבדרך כלל נמכרים יחדיו מביאים להפחתת עלויות כוח האדם ומאפשרים שליפה מהירה וזריזה יותר של פריטים. בנוסף, מחסן מסודר תורם לפרודוקטיביות ולשביעות הרצון של העובדים.

תוכנה לניהול מלאי מבית ריווחית משפרת את שביעות רצון הלקוחות:

היכולת לספק ללקוחות את מה שהם צריכים בדיוק בזמן שהם צריכים את זה, היא ערובה לשביעות רצון לקוחות. עם תוכנה לניהול מלאי ניתן לקבל התראות במקרה של מלאי נמוך ולמלא אותו, לראות בזמן אמת את מצב הפריטים במלאי, לסדר פריטים לפי פופולאריות ובהתאם לפריטים שנוטים לרכוש יחדיו, כך שבעל העסק יודע תמיד מה מצב המחסן. כאשר לקוחות יודעים שניתן לסמוך על בית העסק וכי ההזמנות מגיעות במהירות ובמסגרת הזמנים שנקבעו, ניתן להפוך גם קונים חד פעמיים ללקוחות נאמנים החוזרים לרכוש שוב ושוב.

ולמי שמחפש אפשרויות מתקדמות יותר, ניתן לסנכרן בין מערכת ניהול מלאי לבין תוכנה לניהול עסק ERP, וכן לבין תוכנת הנהלת חשבונות המשפרת תהליכי גבייה מלקוחות. התממשקות זו מאפשרת לשלב בין מגוון רחב של פעולות שגרתיות בעסק ולהפוך אותן לאוטומטיות. כך זוכים בעלי עסקים עתירי מלאי לאוטומציה מלאה המעניקה ראייה הוליסטית יותר על העסק. כל אלו תורמים באופן משמעותי לשיפור הפיקוח, המעקב והבקרה, למיטוב תהליכי קבלת החלטות ולתכנון יעיל יותר של העתיד.

בבעלותכם עסק עתיר מלאי? התחברו אל תוכנת ניהול מלאי מבית ריווחית

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם