אפליקציית מכירות | אפליקציה לאנשי מכירות שטח

כיצד אפליקציית מכירות לסוכנים ואנשי שטח יכולה להגדיל את רווחיות העסק?

29.01.2024

אנשי מכירות שטח הם השלוחה של העסק בשטח. הם ניידים, נדרשים לבצע פעולות מכירה, גבייה, ואספקה אל מול הלקוחות. הם הפרונט של העסק ועל כן הם נדרשים מחד, להיות מעודכנים במידע על העסק, המלאי וסטטוס הגבייה ומאידך, נדרשים לבצע את כל פעולות המשרד, בשטח.

אפליקציות מכירות שטח הן כלי יעיל שיכול לעזור לסוכני מכירות שטח להגדיל את המכירות, לשפר את היעילות ולהפוך את העבודה שלהם לקלה יותר. אפליקציות אלו מספקות לסוכני מכירות שטח גישה למידע רלוונטי, כולל קטלוג מוצרים, מחירונים, היסטוריית לקוחות, גיול חובות ועוד. בנוסף, אפליקציות אלו מאפשרות לסוכני מכירות שטח לבצע פעולות עסקיות מגוונות, כגון ביצוע הזמנות, הפקת חשבוניות, ניהול מלאי, גבייה ועוד.

יתרונות של שימוש באפליקציות מכירות שטח

  • שיפור היעילותאפליקציות מכירות שטח יכולות לעזור לסוכני מכירות שטח לחסוך זמן ולשפר את היעילות שלהם. לדוגמה, אפליקציה המציגה מידע רלוונטי באופן מיידי, מאפשרת להם לספק שירות לקוחות טוב יותר ולסגור עסקאות מהר יותר.
  • הגדלת המכירות – אפליקציות מכירות שטח יכולות לעזור לסוכני מכירות שטח להגדיל את המכירות שלהם. אפליקציה המציגה מוצרים חדשים ומבצעים, מאפשרת להם למכור יותר מוצרים.
  • ניהול לקוחות – אפליקציית מכירות שטח יכולות לעזור לסוכני מכירות שטח לנהל את לקוחותיהם בצורה טובה יותר. לדוגמה, אפליקציה המציגה את היסטוריית הרכישות של הלקוחות, מאפשרת להציע מוצרים ושירותים רלוונטיים יותר.
  • סנכרון עם מערכת הנהלת החשבונות – אפליקציית מכירות המסונכרנת עם מערכת הנהלת החשבונות של העסק, תאפשר מחד גישה מלאה לסוכן לכל המידע הרלוונטי עבורו לצורך מקסום המכירות ויעילות מתן השירות מול הלקוח ומאידך, תעדכן את מחלקת הנהלת החשבונות באופן אוטומטי ותחסוך למשרד זמן עבודה יקר!

דוגמא לשימוש מוצלח באפליקציית לאנשי מכירות שטח:

סוכן מכירות של חברת ציוד משרדי מגיע ללקוח, באמצעות האפליקציה הוא יכול לקבל גישה לקטלוג המוצרים של החברה, כולל תמונות, מחירים המותאמים ללקוח, הוא צופה במוצרים הזמינים במלאי בזמן אמת, הוא יכול גם לראות את ההיסטוריה של הרכישות של הלקוח, כדי להבין מה הם צריכים. זה מאפשר לו להציע ללקוח את המוצרים והשירותים הנכונים ביותר לצרכיו יוכל להכניס את ההזמנה במערכת, לגבות תשלום מהלקוח בזמן אמת, להחתים את הלקוח על גבי המסך ולהוציא לו חשבונית מס חתומה דיגיטלית.

רק באפליקציית מכירות המסונכרנת באופן מלא עם תוכנת הנהלת החשבונות:

  1. המלאי התעדכן אוטומטית לאחר ביצוע ההזמנה למשרד ולכל שאר הסוכנים בשטח
  2. הופקה ונשלחה ללקוח חשבונית חתומה דיגיטלית
  3. נוצרה פקודת יומן

ריווחית פיתחה את אפליקציית “ריווחית מסופונים” – הפתרון האולטימטיבי לאנשי השטח וסוכני המכירות.

האפליקציה נותנת מענה מושלם במחיר האטרקטיבי ביותר בשוק!
מסוכנרנת לחלוטין עם התוכנה הפופולרית בישראל לניהול חשבונות – ריווחית אונליין.
מקצרת את הזמן על ידי ביצוע תהליכים אוטומטים מאחורי הקלעים, מאפשרת גישה מלאה לכל צרכי הסוכן, ומייעלת את תהליכי המכירה והשירות!

הצטרפו לשבועיים ניסיון חינם!

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם