• נקה סינון

הזמנות אונליין – עדכון גרסה יולי 2025

אנחנו בריווחית פועלים לשיפור חוויית השימוש במערכת, הן עבורכם כבתי עסק והן עבור לקוחותיכם המשתמשים באתר.
עדכון זה כולל שיפורים שנועדו להעצים את הביצועים, להקל על התפעול, ולספק מענה מדויק ומהיר יותר לצרכים המשתנים של הסביבה הדיגיטלית.

אנחנו כבר עובדים על פיתוחים חדשים ומרגשים!

כדי שנוכל להמשיך לשפר ולהשתפר – נשמח אם תענו לנו על סקר קצר על השימוש במערכת הזמנות – קישור לסקר

 

הזזת פריטים

לבקשתכם, נוספה אופציית מיון מותאם אישית, המאפשרת להזיז פריטים נבחרים למיקום הרצוי בתצוגת הפריטים.
נזכיר שישנן אופציות מיון אוטומטיות נוספות כמו – מיון לפי סדר שמי, מיון לפי מחיר

לצורך הזזת פריטים (ניתן לצפות בסרטון מטה):

  1. הכנסו לממשק המשתמש במערכת הזמנות אונליין – קישור
  2. בצד ימין של המסך, בחרו בתפריט “ניהול פריטים”
  3. בחלקו העליון של המסך, בריבוע “הגדרות פריטים” – בחרו “מיון מותאם אישית” ולחצו שמור
  4. כעת בחרו את המחירון הרצוי, ואת הקטגוריה הרצויה ולחצו “הצג מחירון”
  5. רשימת הפריטים תחת הקטגוריה תופיע כעת על המסך, בחרו את המוצר אותו תרצו להזיז, לחצו עליו עם העכבר (לחצן שמאלי) וגררו אותו למיקום הרצוי.
    * ניתן לגרור למיקום הרצוי על ידי הזזת העכבר על גבי המסך או על ידי שימוש בגלגלת העכבר.
  6. לאחר שהגעתם למיקום הרצוי, שחררו את האצבע מהעכבר
  7. לחצו “עדכון” בצד שמאל של המסך

 

חדש! עסקה ממתינה לאישורכם

ללקוחות העובדים במסלול הכולל סליקת אשראי: + מודול טוקניזציה:

מעתה, הלקוחות שלכם מבצעים הזמנה באתר ההזמנות ← מזינים פרטי אשראי ← הופכים ל”עסקה ממתינה”.

כעת העסקה ממתינה לאישורכם – לצורך בדיקת מלאי, הגדלת מכירות וכו’.
רק לאחר אישור, יבוצע החיוב בפועל (בסכום הרכישה המקורי או בסכום לאחר שינויים)

להוספת סליקה וטוקניזציה למערכת הזמנות שלכם – צרו קשר 03-7466300 שלוחה 3

התחברות לקוח באמצעות קוד אימות חד פעמי

על מנת למנוע את שיחות הטלפון של לקוחות שלא זוכרים את פרטי ההתחברות למערכת, פיתחנו התחברות לאתר באמצעות OTP, קוד אימות חד פעמי.

במייל הזמנת לקוח – הוספנו הסבר פשוט וקצר ללקוחות כיצד להתחבר באמצעות קוד אימות חד פעמי.

על מנת שהלקוח יוכל להתחבר באמצעות קוד אימות חד פעמי, שימו לב שכרטיס הלקוח שלו בריווחית אונליין מעודכן:

  • בכרטיס הלקוח מופיע ח.פ / ע.מ
  • הטלפון הנייד של הלקוח מופיע בכרטיס (אליו הלקוח יקבל את הסמס עם הקוד האימות החד פעמי)

הלקוח מתחבר לאתר בצורה הבאה:


עדכון כמות פריט במסך “צפייה בהזמנה”:

נוספה אפשרות לעדכון כמות פריט במסך צפייה בהזמנה על ידי לחצני החיצים (כפי שמופיע בתמונה מטה):


הורדת קטגוריה מתצוגה

בעבר, על מנת להוריד קטגוריה מתצוגה ולהפוך אותה ללא מוצגת – היה צריך גם להפוך את כל הפריטים תחת הקטגוריה ללא מוצגים.

כעת, בהורדת סימון ה-וי מתצוגת קטגוריה בתפריט “קטגוריות / קבוצות פריטים” – הפריטים מאותה קטגוריה יהפכו ללא מוצגים והקטגוריה תעלם מתצוגה באתר ללא עבודה נוספת.


שמירת פריטים בסל הקניות

בעדכונים הקודמים במערכת הזמנות אונליין, הארכנו את משך שמירת סל הקניות לשבוע. 
הלקוח יכול להתחיל הזמנה ולהמשיך אותה במועד מאוחר יותר. כל הפריטים בסל ישמרו לו למשך שבוע. 

 

שרשור מספר הזמנה למסמך בריווחית

לבקשתכם, מספר ההזמנה במערכת הזמנות אונליין מתווסף אוטומטית לשדה מספר הזמנה בגוף המסמך.


הגעתם עד כאן? כל הכבוד!

נשמח אם תענו לנו על סקר קצר על השימוש במערכת הזמנות כדי שנוכל להמשיך לשפר ולהשתפר – קישור לסקר

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם