הוספת איש צוות למערכת DOCS

למערכת ריווחית DOCS יש שני צדדים - צד המייצג (לשכת השירות) וצד הלקוח

הלקוח מקבל אפליקציה וגישה מוגבלת רק להעברת מסמכים, בעוד שבצד המייצג יש מערכת ניהול שלמה המאפשרת לקלוט ולנהל את מסמכי הלקוח ולייצר פקודות יומן אוטומטיות במערכת הנהלת החשבונות לעבודה קלה ומהירה.

על מנת לאפשר גישה לעובדי המשרד למערכת הניהול יש צורך להקים איש צוות במערכת.

במסך הבית לחצו על סימן הלוגו שלכם בצידו השמאלי עליון של המסך ובחרו - "הגדרות ארגון":

במסך שיפתח, תוכלו לראות את אנשי הצוות הרשומים במערכת.

על מנת להוסיף איש צוות חדש, בתחתית המסך הוסיפו כתובת מייל ושם איש צוות ולחצו “שלח הזמנה”:

ההזמנה תשלח במייל לאיש הצוות. ואיש הצוות יוכל לקבל את ההזמנה ולהרשם למערכת.

Mask Group

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group

    הודעתך נשלחה תודה

    ניצור איתך קשר בהקדם