הוספת לקוח חדש
מערכת DOCS מיועדת למייצגים המעוניינים שלקוחות המשרד יעבירו אליהם קבצים בצורה דיגיטלית.
לצורך קליטת מסמכים מלקוחות, נדרש להוסיף תחילה את הלקוח לתוך מערכת ה-DOCS.
לאחר הוספת הלקוח, ניתן לשלוח הזמנה ללקוח להתחלת עבודה באפליקציה ולשליחת קבצים בצורה דיגיטלית.
במדריך זה נלמד שתי שיטות שונות להוספת לקוחות למערכת:
- הוספת כל לקוח ידנית
- ייבוא רשימת לקוחות מרוכזת
הוספת לקוחות ידנית
במסך הבית במערכת ריווחית DOCS, לחצו על כפתור "הוסף לקוח":