• נקה סינון

הוספת מסמכים עבור לקוחותיכם - מדריך למייצג

ישנן מספר דרכים להעלאת מסמכים למערכת:

  1. גרירת הקובץ הקיים על המחשב לתוך מערכת ריווחית דוקס
  2. העלאת מסמכים דרך האפליקציה
  3. שליחת מסמכים למייל ייחודי

אופציה 1 – גרירת מסמך

במסך הבית, לחצו על כפתור "לקוחות"

בחרו קובץ שברצונכם להעביר לתיק לקוח וגררו אותו אל הלקוח ספציפי:

הודעה על הוספת קובץ חדש תופיע למעלה בעיגול אדום ליד שדה “קבצים”:


אופציה 2 – העלאת מסמכים מתוך האפליקציה

כל איש צוות מהמשרד, מקבל חשבון משל עצמו לאפליקציה, שם יוכל להעלות קבצים ישירות לתוך המערכת.

  1. פתחו את אפליקציית ריווחית DOCS בפלאפון
  2. במסך האפליקציה הראשי, לחצו על כפתור “לחץ או גרור קבצים לכאן”

3. תפתח לכם אופציה של צירוף קובץ קיים (במידה והמסמך כבר שמור אצלכם בפלאפון) או פתיחת מצלמה לצורך צילום המסמך
4. הקובץ יעלה אוטומטית למערכת וניתן יהיה לראות אותו במערכת הניהול של המשרד

 

אופציה 3 – שליחת מסמכים במייל

כל איש צוות במשרד יכול לשלוח מסמכים לכתובת המייל הייחודית של הלקוח.

את כתובת המייל הייחודיות לכל לקוח ניתן לראות במסך לקוחות:

לחיצה על הכתובת המייל, תעתיק את המייל וניתן יהיה להדביק אותו בשדה נמען. 

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם